اسلیم دانلود - دانلود فیلم جدید

http://slimdownload.rozblog.com/

دانلود فیلم من کارگرم

دانلود رایگان فیلم من کارگرم با پشت صحنه فیلم سینمایی ایرانی من کارگرم با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p ژانر : اجتماعی کمدی  ۱۰/۱۰ از ۱۸۶ رای مدت زمان : ۱۳۸ دقیقهزبان :فارسیکیفیت : ۷۲۰p Web-dlف

دانلود رایگان فیلم من کارگرم با پشت صحنه فیلم سینمایی ایرانی من کارگرم با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p ژانر : اجتماعی کمدی  ۱۰/۱۰ از ۱۸۶ رای مدت زمان : ۱۳۸ دقیقهزبان :فارسیکیفیت : ۷۲۰p Web-dlف

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم من کارگرم
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم من کارگرم با پشت صحنه

فیلم سینمایی ایرانی من کارگرم با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p

ژانر : اجتماعی کمدی

 ۱۰/۱۰ از ۱۸۶ رای

مدت زمان : ۱۳۸ دقیقه
زبان :فارسی
کیفیت : ۷۲۰p Web-dl
فرمت : MKV
حجم : ۱٫۱ گیگابایت
محصول : ایران
ستارگان : بیتا سحرخیز,مجید صالحی,مهران رجبی,مهران غفوریان,محسن افشانی
کارگردان : علی توحیدپرست

Wiki

خلاصه داستان :داستان صادق که یک کارگر ساده میباشد به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه ای استیجاری زندگی میکند . او با وجود اینکه انسان پر تلاشی است اما به دلیل سادگی اغلب روز ها بیکار میماند و همین امر او را برای تأمین مخارج زندگی دچار مشکل کرده است . در این بین روز عمل همسر صادق فرا میرسد و از قضا صاحب شش فرزند پسر ( شش قلو ) میشود که ….

 

…..

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

 

درباره فیلم : بازیگران فیلم Teuira Shanti Napa, Mira Sorvino, Ricky Sua’ava با کارگردانی Timothy A. Chey و نویسندگانه Timothy A. Chey, Amanda Lauer, Umi Perkins محصول آمریکا سال ۲۰۲۰ :بر اساس داستان واقعی باورنکردنی زندگی کاپولیانی ، که برای نشان دادن ایمان جدیدش در یک آتشفشان فعال فرود آمد و …
توضیحات / دانلود گزارش کد : 250

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان